بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

رئیس هیات مدیره شرکت توسعه مسکن ایران : خدمتگزاري در بنياد مسکن انقلاب اسلامي فرصت ارزشمندی است

تاریخ ارسال : 1403/02/09

رئیس هیات مدیره شرکت توسعه مسکن ایران : خدمتگزاري در بنياد مسکن انقلاب اسلامي فرصت ارزشمندی است

عضو شورای مرکزی بنیاد مسکن با حضور در اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با مهندس حامد دائمی دیدار و گفتگو نمود.

مهندس محمد سعیدی کیا در این دیدار خدمتگزاري در بنياد مسکن انقلاب اسلامي را فرصتي ارزشمند عنوان نموده و افزود: اين نهاد انقلابي با نفس پاک بنيانگذار انقلاب اسلامي و جانشين برحق امام زمان (عج) پايه گذاري شده است و هم اکنون نيز با حمايت ها و رهنمودهاي مقام معظم رهبري که نائب امام عصر(عج) مي باشد، در حال انجام خدمتگزاري به محرومين جامعه مي باشد.

وی عنوان نمود: توفيق حضور و همکاري در اين نهاد انقلابي و خدمتگذار ، فرصت مغتنمي است که مي بايست با کارو تلاش شبانه روزي قدردان و سپاسگذار اين نعمت باشيم.

 

رئیس هیات مدیره شرکت توسعه مسکن ایران اظهار کرد: در سال های اخیر اقدامات شایان توجه برای جوانی جمعیت در کشور سیاستگزاری و اجرا شده است، حوزه تولید مسکن نیز متناسب با همین اقدامات باید برای شتاب بخشی به عرضه مسکن شهری می بایست اقدامات قابل توجه انجام دهد. مهندس سعیدی کیا به توسعه مسکن روستایی به ویژه در مناطق محروم اشاره کرد و اقدامات در این حوزه را قابل ستایش خواند و افزود: مناطق روستایی و بافت های فرسوده نیز زمینه هایی برای توسعه مسکن دارند، باید از همه این ظرفیت ها برای تولید مسکن و در راستای حل رکود و تورم موجود در این حوزه که بصورت متناوب بروز می کند استفاده و برای آن برنامه ریزی کرد. در این دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه در راستای سیاست‌های دولت در قالب نهضت ملی مسکن در روستاها شاهد پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی هستیم، اظهار کرد: در راستای ابلاغ این تسهیلات به بانک های عامل، 9722 متقاضی به بانک معرفی گردیدند. مهندس دائمی افزود: سال گذشته با مساعدت بانک های عامل استان سهمیه تسهیلات مسکن روستایی به صورت کامل جذب گردید که یکی از اقدامات مهم در حوزه مسکن روستایی گیلان بود.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از شناسایی اراضی ملی و مستثنیات و اراضی تحت اختیار نهادهای حمایتی خبر داد و بیان کرد: تعیین تکلیف این اراضی در شورای مسکن و شورای برنامه‌ریزی استان در حال انجام می باشد و به زودی به شهرستان‌ها ابلاغ می‌شود. مهندس دائمی تامین زمین در روستاها در قالب نهضت ملی مسکن را در دستور کار این بنیاد دانست و متذکر شد: متقاضیان مسکن در شهرها در قالب مهاجرت معکوس از این امکان برخوردار خواهند شد.

منبع خبر:
  • روابط عمومی بنیاد مسکن
موضوع خبر :
  • رئیس
  • هیات
  • مدیره
  • شرکت
  • توسعه
  • مسکن
  • ایران
اشخاص :
  • مدیرکل بنیاد مسکن استان
حوزه متولی :
  • معاونت امور بازسازی و مسکن روستایی
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد رئیس هیات مدیره شرکت توسعه مسکن ایران : خدمتگزاري در بنياد مسکن انقلاب اسلامي فرصت ارزشمندی است چیست؟

سوال: