بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل: مساعدت 4 میلیارد تومانی مردم خیّر به حساب 100 امام (ره)

تاریخ ارسال : 1403/02/03

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل: مساعدت 4 میلیارد تومانی مردم خیّر به حساب 100 امام (ره)

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: در سال گذشته و با محوریت حساب 100 امام (ره) مردم استان اردبیل به ویژه خیرین بیش از 4 میلیارد تومان مساعدت نقدی و غیرنقدی انجام دادند.

حامد کیخسروی در همایش تجلیل از خیرین مسکن ساز شهرستان مشگین شهر و تبیین حساب 100 امام در این شهرستان اظهار کرد: برکات و حسنات حساب 100 امام در این 46 سال بیشمار و متعدد بوده و بنیاد مسکن با محوریت حساب 100 امام توانسته در ساخت مسکن محرومان گام های جدی و موثری را بردارد.

وی خاطرنشان کرد: در استان اردبیل نیز علاوه بر ساخت مسکن برای محرومان از محل حساب 100 امام برای خرید، رهن، اجاره و تعمیر واحدهای مسکونی اقشار آسیب پذیر مساعدت شده و سه قطعه زمین نیز در شهرهای مختلف برای ساخت مسکن محرومان اهدا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اقدامات انجمن خیرین مسکن ساز و حساب 100 امام را مناسب ارزیابی کرد و گفت: با برگزاری همایش ها و نشست های تبلیغی و رسانه ای تلاش خواهیم کرد تا این حوزه را تقویت کرده و اسباب جلب مشارکت مردم را در فعالیت های خیرخواهانه و عام المنفعه فراهم کنیم.

کیخسروی اقدامات بنیاد مسکن در شهرستان ها را یادآور شد و بیان کرد: همزمان با آغاز دهه حساب 100 امام و بنیاد مسکن 30 پروژه عمرانی در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره برداری رسید که شامل آسفالت معابر روستایی، اجرای طرح هادی، زیرسازی آسفالت ریزی، واحدهای مسکونی برای اقشار محروم و پروژه های عمرانی و زیربنایی بود که با اعتباری بالغ بر 740 هزار و 423 میلیون ريال آماده افتتاح شد.

وی با بیان اینکه حساب 100 امام از برکات وجودی امام راحل برای عمران و بهسازی روستاها و مناطق محروم بود، تصریح کرد: با گذشت بیش از 44 سال از صدور این فرمان در کشور سیمای عمران و آبادانی را در روستاها و شهرهای کشور شاهدیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با بیان اینکه پس از افتتاح حساب 100 تشکیلاتی به نام «بنیاد مسکن انقلاب اسلامی» شکل گرفت تا امر تهیه مسکن برای افراد نیازمند قاعده مند شود، گفت: در استان اردبیل و شهرستان های آن برکات این حساب عظیم و ارزشمند را شاهدیم.

کیخسروی با تقدیر از خیرین مسکن ساز شهرستان مشکین شهر بیان کرد: در حاب حاضر 8 واحد مسکن خیرساز از محل حساب 100 امام در مشگین شهر در حال ساخت است که به محض اتمام در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

در این مراسم خیرین مسکن ساز حاضر در همایش فرم های مشارکت در ساخت مسکن محرومان را دریافت و کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای تامین مسکن نیازمندان به حساب 100 امام (ره) واریز کردند.

منبع خبر:
  • روابط عمومی بنیاد مسکن
موضوع خبر :
  • مدیرکل
  • بنیاد
  • مسکن
  • اردبیل:
  • مساعدت
  • 4
  • میلیارد
اشخاص :
  • مدیرکل بنیاد مسکن استان
حوزه متولی :
  • حوزه ریاست
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل: مساعدت 4 میلیارد تومانی مردم خیّر به حساب 100 امام (ره) چیست؟

سوال: