بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

دیدار مدیر کل و کارکنان بنیاد مسکن استان با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس

تاریخ ارسال : 1403/01/26

دیدار مدیر کل و کارکنان بنیاد مسکن استان با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس

به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب 100 حضرت امام خمینی (ره) مدیر کل و کارکنان بنیاد مسکن استان با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار کردند.

آقایان نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان ، خاکی نهاد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان ، کمالی مدیر کل راه و شهرسازی استان به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) دیدار کردند.

در ابتدا نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان ضمن تبریک عید سعید فطر بیان داشتند هدف از بازدید امروز سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) می باشد و موضوع دیگر برگزاری جلسه هیات امناء حساب ۱۰۰ حضرت امام با موضوع تامین مسکن اقشار کم درآمد شهر بندرعباس می باشد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان با اشاره به وجود ۱۸۶۰۰۰ واحد مسکونی در سطح روستاهای استان گفت تا کنون بالغ ۵۴ درصد این واحدها مقاوم سازی و نوسازی شده اند که دیگر در حوادث طبیعی از قبیل سیل و زلزه و …. نگرانی در خصوص واحدهای روستایی نداریم و عمده نگرانی در بخش های نا کارآمد و بافت فرسوده شهری بخصوص شهر بندرعباس می باشد .

نوری زاده مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد افراد ساکن در بخش های مسکونی ناکارآمد اغلب اقشار کم درآمد جامعه هستند که حتی توانایی ثبت نام در طرح نهضت ملی جهت پرداخت آورده متقاضی نیستند و باید خانه دار شدن این افراد چاره ایی اندیشید.

نوری زاده سپس گفت با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل راه و شهرسازی استان و سازمان ملی زمین ۱۷۰۰ قطعه زمین جهت تامین مسکن اقشار کم درآمد در سطح استان تخصیص داده شده که تامین مالی پروژه ها با همکاری صنایع ، بخش خصوصی ، سایر سازمانها و نهادها در حوزه مسئولیت های اجتماعی را می طلبد.

نوری زاده در بحش پایانی صحبت های خود به مناسبت سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب ۱۰۰ حضرت (ره) به گوشه ایی از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان در سطح استان اشاره نمود و گفت : در بخش مسکن شهری ۶۴۲۳ واحد مسکونی در حال ساخت می باشد که ۴۵۰۰ واحد آن در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس واقع شده است و ۱۶۰ واحد آن در سفر ریاست محترم جمهور به استان هرمزگان به بهره برداری رسید ، در بخش عمران روستایی تا کنون ۵۵ درصد صدور اسناد مالکیت واحدهای مسکونی صورت گرفته است و در بخش واگذاری زمین در طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت تا کنون بالغ بر ۱۸۰۰۰ قطعه زمین در سطح استان هرمزگان واگذار شده است و در ۲۹۶ روستای استان به میزان ۱۵۰۰۰ قطعه زمین در شورای برنامه ریزی استان جهت واگذاری متقاضیان تصویب شده است.

سپس حجت الاسلام والمسلمین پور نصیر مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان در خصوص تقویت جایگاه حساب ۱۰۰حضرت امام خمینی (ره) و کمک های مردمی به حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) صحبت کردند و ایشان همچنین در خصوص الگو سازی اسلامی و استفاده از پیوست فرهنگی در ساخت پروژه های مسکن تاکید داشتند.

خاکی نهاد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان ضمن قدردانی از مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان و اداره کل راه شهرسازی استان در تامین مسکن مردم شریف استان تقدیر و تشکر نمود و قول همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان را در همه زمینه ها به خصوص تامین مسکن محرومین را در سطح استان  دادند.

در پایان این دیدار دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ضمن تبریک سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) از زحمات نوری زاده مدیرکل و مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل راه و شهرسازی به منظور خدمات ارزنده ایی که در سطح استان بویژه خدمات رسانی به تامین مسکن جامعه روستایی و انجام پروژه های طرح نهضت ملی مسکن که از دغدغه های دولت می باشد تقدیر و تشکر نمود.

موضوع خبر :
  • دیدار
  • مدیر
  • کل
  • کارکنان
  • بنیاد
  • مسکن
  • استان
اشخاص :
  • مدیرکل بنیاد مسکن استان
  • امام جمعه
حوزه متولی :
  • حوزه ریاست
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد دیدار مدیر کل و کارکنان بنیاد مسکن استان با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس چیست؟

سوال: