بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

پیام نوروزی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال1403

تاریخ ارسال : 1403/01/01

پیام نوروزی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال1403

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکنانقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال نو پیامصادر کرد .

متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

بهار این ودیعه الهی و رستاخیز دوباره طبیعت، طراوت و تازگی را در  این سرزمین مقدس به ارمغان می‌آورد و در تقارن با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان، عطر گل های بهاری با عطر معنویت ماه صیام در هم آمیخته و توأمان به مشام انسان‌های بیدار دل می‌رسد، که هردو موهبتی گران سنگ است. امیدوارم به واسطه گشوده شدن مجدد درهای خیر و رحمت واسعه الهی در این ماه پر فضیلت، توفیق طاعت و عبادت برای همه ما بیش از پیش فراهم شود.

خدمتگزارى به مردم، علی الخصوص اقشار ضعیف جامعه، بالاترین خصلت انسانی و نشانه ثمربخشى «نهال وجود» انسان است و از چنان جایگاهی برخوردار است که إمام عليّ عليه السلام می فرماید: إِنَّ حَوائِجَ النّاسِ إِلَيْكُمْ نِعْمَةٌ مِنَ اللّه ِ عَلَيكُمْ فَاغْتَنِمُوها
« نيازهاى مردم به شما، نعمتى از سوى خداوند برشماست، پس آنها را غنيمت شماريد و در رفع نياز مردم بكوشيد».

خداوند بزرگ را شاکریم که به همۀ ما توفیق خدمتگزاری در  این نهاد مقدس، که تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است را عنایت فرمود، تا با تامین مسکن محرومان و توسعه و عمران روستاهای کشور، عدالت اجتماعی را به معنای واقعی کلمه تفسیر و تعبیر کرده و با اجرای طرحهای عمرانیی ملی در سراسر کشور گامهای موثری در راه توسعه و آبادانی این سرزمینسرزمین اسلامی برداریم.

اکنون که به برکت خون پاک شهیدان‌ درخت انقلاب شکوهمند اسلامی تنومند گشته و به پاس ایستادگی و مقاومت مثال‌زدنی‌ مردم عزیز ایران روز به روز در عرصه های مختلف در حال رشد و شکوفایی هرچه بیشتر است، می‌بایست همه همکاران با روحیه جهادی و همت دو چندان، تمام ظرفیت‌ها را در راستای خدمت بیش از پیش به کار بندند تا در این شرایط اقتصادی، مردم ایران اسلامی به این حرکت رو به جلو امیدوارتر شوند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال نو  و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، از خداوند متعال آرزومندم که سال 1403، سالی سرشار از سلامتی، شادمانی و موفقیت برای همگان باشد و از زحمات همکاران عزیزم در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گوشه گوشه ایران پهناور قدردانی نموده و امید آن دارم تا با  یاری از ذات لایزال الهی، در سایه توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم مهدی موعود (عج)، با پیروی از رهنمودهای حکیمانه  مقام عظمای ولایت  و بهره گیری از توانمندی های شایسته خویش در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز و سر بلند باشیم.

 

                                                                                                                                                         غلامرضا صالحی

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

 

منبع خبر:
  • روابط عمومی بنیاد مسکن
موضوع خبر :
  • پیام
  • نوروزی
  • رئیس
  • بنیاد
  • مسکن
  • انقلاب
  • اسلامی به
اشخاص :
  • رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
حوزه متولی :
  • حوزه ریاست
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (3)

نظر شما در مورد پیام نوروزی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال1403 چیست؟

سوال: