بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

برگزاری نشست مشترک ادارات کل بنیاد مسکن, منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک استان قم در خصوص هماهنگی و تسهیل در تملک و واگذاری اراضی و صدور اسناد مالکیت روستایی

تاریخ ارسال : 1402/11/25

ادارات کل بنیاد مسکن, منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک استان قم در خصوص هماهنگی و تسهیل در تملک و واگذاری اراضی و صدور اسناد مالکیت روستایی

نشست مشترک ادارات کل بنیاد مسکن ، منابع طبیعی , ثبت اسناد و املاک استان با حضور آقایان: مهندس اطهری سرپرست بنیاد مسکن ، مهندس جوانی مدیر کل ثبت اسناد و املاک , مهند بوجار نژاد معاون عمران روستایی بنیاد , رئیس اداره واگذاری منابع طبیعی , سرپرستان منابع طبیعی در شهرستان های تابعه وسایر کارشناسان ذیربط در سالن جلسات بنیاد مسکن به منظور هماهنگی بیشتر در تملک و واگذاری اراضی و صدور اسناد مالکیت روستایی , شهری و پیگیری مسائل فیمابین تشکیل گردید.

ابتدا مهندس اطهری سرپرست بنیاد مسکن ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گزارش کاملی در خصوص تملک زمین و واگذاری آن به روستائیان ارائه نمود و اظهار داشت: هویت بخشی به مالکیت خصوصی در روستاها ، همبستگی اجتماعی روستاییان , تقویت روحیه ماندگاری روستاییان در روستا ، برخورداری روستاییان از اعتبار اجتماعی ،گسترش فیزیکی مبتنی بر برنامه‌ریزی و بهبود کیفیت مسکن روستایی رو از اهداف اصلی صدور سند مالکیت روستایی است.

مهندس اطهری از همکاری ومساعدت های ادارات کل منابع طبيعی و ثبت اسناد واملاک استان در راستاي واگذاری زمين و همچنين صدور اسناد مالکيت تشکر و قدرداني نمود.

در ادامه آقای جوانی مدیرکل ثبت اسناد و املاک برگزاری این جلسات را جهت تعامل بیشتر و تسریع در انجام کار بسیار موثر دانستند و بر همکاری های بیشتر تأکید نمودند.

در اين جلسه رئیس اداره واگذاری منابع طبیعی نيز با ابراز رضايت از همکاری و عملکرد بنياد مسکن انقلاب اسلامی در واگذاری زمين مسکونی به افراد واجد شرايط در روستاهای استان ، آمادگی خود را جهت همکاري بيشتر اعلام نمود.

در پایان این جلسه مسائل و مشکلات صدور اسناد مالکیت روستایی , صدور اسناد مالکیت زمینهای تملکی بنیاد در روستاها و تملک اراضی روستایی مورد بررسی و جهت هماهنگی بیشتر میان سه دستگاه اجرایی برای رفع موانع احتمالی تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

منبع خبر:
  • روابط عمومی بنیاد مسکن
موضوع خبر :
  • ادارات
  • کل
  • بنیاد
  • مسکن
  • منابع
  • طبیعی
  • ثبت
اشخاص :
  • بنیاد مسکن قم
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد برگزاری نشست مشترک ادارات کل بنیاد مسکن, منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک استان قم در خصوص هماهنگی و تسهیل در تملک و واگذاری اراضی و صدور اسناد مالکیت روستایی چیست؟

سوال: