بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

مدیر کل بنیاد مسکن فارس در حاشیه دیدار با نماینده جهرم و خفر عنوان کرد : از قابلیت های اجرایی نهضت ملی مسکن تا مقاوم سازی و بهسازی روستاها

تاریخ ارسال : 1402/10/30

مدیر کل بنیاد مسکن فارس در حاشیه دیدار با نماینده جهرم و خفر عنوان کرد : از قابلیت های اجرایی نهضت ملی مسکن تا مقاوم سازی و بهسازی روستاها

سید علیرضا حمیدی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در دیداری با  دکتر محمد رضا رضايي کوچي نماينده مردم شهرستان هاي جهرم و خفر و رئيس کمیسون  عمران در مجلس شوراي اسلامي برخی از قابلیت های نهضت ملی مسکن در تامین مسکن مورد نیاز متقاضیان را برشمرد و خواستار مساعدت و همراهی نمایندگان برای پیشبرد این طرح در استان فارس و شهرستان های جهرم و خفر شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ،  دکتر حميدي مديرکل بنياد مسکن فارس در خصوص ابلاغ اعتبارات قير سال 1402 نیز مباحثی مطرح کرد و گفت : با بهره گیری از این اعتبارات بسیاری از روستاهای استان و از جمله روستاهای دو شهرستان خفر وجهرم در مسیر عمران و توسعه و آبادانی قرار گرفت ، تداوم تخصیص این اعتبارات راهگشای رفع محرومیت ها در مناطق روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه از ابتدای تأسیس این بنیاد تاکنون طرح هادی برای ۱۰۰درصد روستاهای بالای ۲۰خانوار طرح تهیه شده است، افزود: از حدود یک هزار و ۶۹۷ روستای بالای ۲۰خانوار که افق طرح هادی آنها به اتمام رسیده تاکنون ۷۵۲روستا معادل ۴۴درصد بازنگری شده است.

حمیدی اضافه کرد: از ابتدای تأسیس این بنیاد تاکنون در یک هزار و ۲۸۴روستای بالای ۲۰خانوار طرح هادی اجرا شده که ۵۴.۹۲درصد روستاهای بالای ۲۰خانوار استان از اجرای طرح هادی بهره‌مند شده‌است.

وی اعتبار مصوب جهت تهیه، بازنگری و اجرای طرح‌های هادی روستایی را هفت هزار و ۲۶۴میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در طول ۲سال گذشته حدود سه هزار و ۸۹۷میلیارد ریال به اجرای طرح هادی اختصاص داده شد.

دکتر محمد رضا رضايي کوچي نماينده مردم شهرستان هاي جهرم و خفر و رئيس کمیسون  عمران در مجلس شوراي اسلامي هم در این نشست با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن بر لزوم همکاری با مسوولان اجرایی و پیگیری تخصیص اعتبارات تاکید کرد.

اين جلسه با حضور مهندس صف شکن معاون عمران روستايي بنياد مسکن استان ، جعفري کيا ذيحساب اداره کل ، مهندس دلشاد سرپرست بنياد مسکن شهرستان جهرم  و جمعي از دهياران  اين شهرستان  برگزار گرديد.

 

منبع خبر:
  • روابط عمومی بنیاد مسکن
موضوع خبر :
  • مدیر
  • کل
  • بنیاد
  • مسکن
  • فارس
  • حاشیه
  • دیدار
اشخاص :
  • مدیرکل بنیاد مسکن استان
حوزه متولی :
  • معاونت توسعه و عمران روستایی
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد مدیر کل بنیاد مسکن فارس در حاشیه دیدار با نماینده جهرم و خفر عنوان کرد : از قابلیت های اجرایی نهضت ملی مسکن تا مقاوم سازی و بهسازی روستاها چیست؟

سوال: