بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

بیش از یک میلیون متر مربع از معابر روستایی استان همدان آسفالت شد

تاریخ ارسال : 1402/10/11

بیش از یک میلیون متر مربع از معابر روستایی استان همدان آسفالت شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: یک میلیون و 100 هزار متر مربع از معابر روستایی این استان از محل اعتبارات قیر استانی بطول 160 کیلومتر در طول سال جاری آسفالت و بهسازی شده است.

مسعود رضایی در حاشیه بهره‌برداری از ۲ طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان افزود: رزن نخستین شهرستان استان همدان است که طرح هادی در همه روستاهای بخش مرکزی آن اجرا شده است.

وی اظهار کرد: ۳۸ هزار و ۵۳۷ روستای بالای ۲۰ خانوار در کشور وجود دارد که از این تعداد در ۲۴ هزار و ۲۴ روستا معادل ۶۲ درصد طرح هادی روستایی اجرا شده است.

رضایی ادامه داد: این آمار در استان همدان نیز از ۹۱۸ روستای بالای ۲۰ خانوار در ۸۵۵ روستا معادل ۹۳ درصد طرح هادی روستاهایی اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه امسال حدود ۱۵۰ تن آسفالت در سطح روستاهای استان همدان ریخته شده است، گفت: در بخش مرکزی رزن حدود ۶۰ هزار مترمربع و با وزن ۹ هزار تن آسفالت اجرا شده است.

بهره‌برداری از پروژه بهسازی روستای بابانظر رزن

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رزن نیز از افتتاح پروژه بهسازی در روستای بابانظر این شهرستان خبر داد.

مصطفی مددی در حاشیه افتتاح اجرای طرح بهسازی معابر روستایی در روستای بابانظر این شهرستان با اشاره به اینکه این روستا با وجود ۸۳۲ خانوار و جمعیت سه هزار و ۲۵۵ نفر در دسته روستاهای پرجمعیت این شهرستان قرار دارد، گفت: در این روستا از سال‌های گذشته تاکنون در چند مرحله طرح بهسازی به میزان ۶۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی انجام شده است.

وی افزود: این پروژه با از محل اعتبارات قیر استانی و اعتبار نزدیک به ۶۰ میلیارد ریال در سه مرحله اجرایی شد.

مددی ادامه داد: در یک سال گذشته با مشارکت دهیاری و مردم ۲۵ هزارمتر مربع آسفالت ریزی در این روستا اجرا شده است.

مدیر بنیاد مسکن رزن گفت: طرح بهسازی در روستای غلامعلی این شهرستان نیز با اعتباری افزون بر ۱۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان روز یکشنبه به همراه مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسوولان استانی به منظور افتتاح ۲ پروژه روستایی و افتتاح یک مسکن شهری در شهرستان رزن حضور یافت.

منبع خبر:
  • خبرگزاری ایرنا
موضوع خبر :
  • بیش
  • یک
  • میلیون
  • متر
  • مربع
  • معابر
  • روستایی
اشخاص :
  • مدیرکل بنیاد مسکن استان
حوزه متولی :
  • معاونت توسعه و عمران روستایی
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد بیش از یک میلیون متر مربع از معابر روستایی استان همدان آسفالت شد چیست؟

سوال: