بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

بازديد معاون پشتيباني و منابع انساني بنياد مسکن کشور از کانون بازنشستگان استان فارس

تاریخ ارسال : 1402/09/22

بازديد معاون پشتيباني و منابع انساني بنياد مسکن کشور از کانون بازنشستگان استان فارس

مهندس علیرضا  فلاحی نصر آبادی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی کشور ضمن بازدید از کانون بازنشستگان بنیاد استان فارس و اهداي لوح تقدير از مدیر کل و مسئولان بنیاد مسکن استان فارس تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس ، فلاحی در این بازدید از طرف مهندس کلانتري رئيس کانون بازنشستگان، از دکتر حميدي مديرکل بنياد مسکن استان فارس ، حجت الاسلام سید علی نجفي مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه  و مهندس برومند معاون پشتيباني و مدیریت منابع انسانی بنياد مسکن استان در راستاي اهميت به جايگاه بازنشستگان و اعطاي تسهيلات بدون بهره در سال جاری به بازنشستگان تقدیر کرد.فلاحی در ادامه به اهمیت وجود بازنشستگان اشاره کرد و آنها را با کوله باری از دانش و تجربه گنجینه ارزشمندی برای ترسیم خط حرکت بنیاد مسکن و اجرای فعالیت های عمرانی و محرومیت زدایی دانست.

فلاحی معاون پشتیبانی بنیاد مسکن کشور با اشاره به اینکه ارج نهادن به بازنشستگان از جمله عوامل موفقیت هر سازمانی است، شرط داشتن جامعه ای مطلوب را قدرشناسی از بازنشستگان و برآورده کردن نیازهای مادی و معنوی آنها در کنار هم دانست. این مقام مسئول درادامه با اشاره به ماموریت های عمران روستایی بنیاد مسکن افزود: دوران بازنشستگی، دوران انزوا و خانه نشینی محسوب نمی‌شود بلکه دوران بالندگی و افتخار و استفاده از تجربیات است. تجربه بازنشستگان میراث ارزشمندی برای جامعه است و استفاده از تجربه بازنشستگان بهترین فرصت برای تسریع در توسعه و  پیشرفت استان می باشد. فلاحی خاطر نشان کرد : همه دستگاه های اجرایی نیز باید بازنشستگان را مورد توجه قرار دهند و زمینه بهره مندی از تجارب ارزنده این قشر عزیز را به عنوان راهنمای عملی مدیران و کارکنان فراهم کنند.

موضوع خبر :
  • فلاحی
  • فارس
  • مبارزه با پولشویی
  • بازنشستگان
اشخاص :
  • معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی
حوزه متولی :
  • معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد بازديد معاون پشتيباني و منابع انساني بنياد مسکن کشور از کانون بازنشستگان استان فارس چیست؟

سوال: