بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی: انجام مکاتباتی برای تخصیص تسهیلات مکمل جهت واحد های مسکونی احداثی در بندر امام

تاریخ ارسال : 1402/09/02

انجام مکاتباتی برای تخصیص تسهیلات مکمل جهت واحد های مسکونی احداثی در بندر امام

غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن کشور در سفری دو روزه به استان خوزستان از پروژه های بنیاد مسکن این استان درشهرک احداثی رضوان بندرامام بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،  این شهرک دارای ۳۹۰ واحد مسکونی است که عملیات ساخت همه این واحدها به اتمام رسیده است. همچنین در این شهرک همه‌ معابر آسفالت و جدول‌گذاری انجام شده و برق و گاز این واحدها نیز تکمیل شده است در حال حاضرچهار شهرک رضوان، فردوس، قدس و کوثر پس از آبگرفتگی سال ۱۳۹۹ در بندرامام به منظور ساماندهی واحدهای آبگرفته در این شهر احداث و یا در حال احداث هستند.

غلامرضا صالحی در حاشیه بازدید از شهرک رضوان در بندرامام اظهار کرد: با توجه به سیلاب و آبگرفتگی سال ۹۹ در بندرامام و اتفاقاتی که برای بافت حاشیه‌ای و سکونتگاه‌های غیر رسمی این شهر به وجود آمد، بحث ساماندهی و جابه‌جایی این واحدها در دستور کار قرار گرفت.

. وی افزود: حدود ۴ هزار خانوار در این محلات ساکن بودند که با تصمیمات اتخاذشده ساماندهی این واحدها بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گذاشته شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه گفت: در بحث جابه‌جایی این واحدها حدود ۲۰۰ هکتار زمین از سوی راه و شهرسازی تامین و محلاتی در این زمین‌ها تعریف شد که در این زمینه تاکنون عملیات اجرایی ۲ هزار و ۹۰۰ واحد آغاز شده و ۸۰۰ واحد نیز تا به امروز به بهره‌برداری رسیده است و تا دو ماه آینده نیز براساس برنامه زمان بندی ۵۰۰ واحد دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اقدامات عمرانی در دست انجام در بندرامام گفت: برای انجام اقدامات عمرانی در بحث دفع آب‌های سطحی تا به امروز ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته و یک کانال برای دفع آب‌های سطحی اجرایی شده است که در بارندگی اخیر نیز عملکرد خوبی داشت. هم چنین در بحث آسفالت و جدول‌گذاری این شهرک‌ها اقدامات خوبی شده است.

 صالحی افزود: در بحث تکمیل واحدهای مسکونی که از مهمترین مشکلات مردم است مکاتباتی انجام شده است تا مبلغی به عنوان مکمل و متمم وام‌هایی که مردم در گذشته دریافت کرده‌اند اضافه شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه گفت: قرار است در این زمینه به هر واحد تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اعتبارات تکمیلی پرداخت شود.

منبع خبر:
  • روابط عمومی بنیاد مسکن
موضوع خبر :
  • انجام
  • مکاتباتی
  • تخصیص
  • تسهیلات
  • مکمل
  • جهت
  • واحد
اشخاص :
  • رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
حوزه متولی :
  • حوزه ریاست
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی: انجام مکاتباتی برای تخصیص تسهیلات مکمل جهت واحد های مسکونی احداثی در بندر امام چیست؟

سوال: