بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

حمایت از بنیاد مسکن سیستان وبلوچستان تا رسیدن به میانگین کشوری

تاریخ ارسال : 1402/08/17

حمایت از بنیاد مسکن سیستان وبلوچستان تا رسیدن به میانگین کشوری

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: وضعیت استان سیستان وبلوچستان مطلوب است و در قسمت‌هایی که از فعالیت‌ها عقب است, حمایت و پشتیبانی می‌شود تا به میانگین کشوری دست یابد.

حجت الاسلام روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رییس شورای مرکزی بنیاد مسکن درسفر به سیستان وبلوچستان و درجمع مدیران وکارکنان بنیاد مسکن استان در زاهدان،  با اشاره به اهداف و رسالت ذاتی بنیاد مسکن در ساخت مسکن برای گروههای کم درآمد ، به حوزه‌های جدید فعالیت در حاشیه شهر‌ها، نهضت ملی مسکن و ساماندهی شهرها اشاره و بر تداوم تلاش‌ها به منظور حصول نتیجه در شان این نهاد انقلابی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد ادامه داد: چند ماموریت اساسی مورد تاکید مقام معظم رهبری است که در یکی از این موارد ایشان تاکید دارند از ساخت مسکن محرومین غفلت نشود و در حوادث و بلایای طبیعی،ساخت باید با سرعت انجام گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد افزود: ما همیشه در کنار دولت‌ها هستیم، مصداق آن مسکن مهر یا اکنون نهضت ملی مسکن است که بیشترین ساخت و ساز‌ها را بنیاد مسکن عهده دار است.
وی ادامه داد: دولت اعلام کرده برنامه ساخت چهار میلیون واحد نهضت ملی مسکن دارد و بنیاد مسکن هم در این چهار ساله برنامه دارد تا یک میلیون آن را محقق کند و یک میلیون هم زمین در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در  ادامه به چند موضوع اشاره کرد که نباید از آن غافل شد و گفت: تولید مصالح ساختمانی که برابر شده با زندگی محرومان، توجه به ساخت مسکن شهری و در تقویت ماشین آلات بخصوص بصورت اکیپی باید دقت نظر داشت.
وی افزود: تمامی ماموریت‌هایی که در کشور انجام می‌شود بنیاد مسکن استان هم انجام می‌دهد که موضوع ساماندهی حاشیه شهر‌ها در این استان افزون بر آن است.
وی خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن در حال مقاوم سازی است و مردم پیش قدم شده اند و وضعیت بهتری در حال ایجاد است و در حوادث از جمله زلزله های پنج یا شش ریشتری خسارات کاهش یافته است .
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت:حاشیه شهر‌ها در غفلت‌های دستگاه‌های مختلف بوجود آمده که معضلی جدی است و اگر حادثه‌ ای همچون زلزله رخ دهد، خسارات در حاشیه شهر‌ها فراوان خواهد بود و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تلاش است که حاشیه شهر‌ها و سکونتگاه‌های غیر رسمی را ساماندهی کند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد  گفت: بزرگترین سرمایه منابع انسانی است و اگر توجه ویژه شکل گیرد راندمان کار از نظر کمی و کیفی ارتقا می‌یابد.
وی افزود: مدیران باید به نیرو‌ها توجه داشته باشند و در راستای ارتقاء دانش و آشنایی و بهره گیری از فناوری‌های نو به موضوع آموزش توجه داشته باشند تا در کیفت کار هم نتایج مطلوبی را شاهد باشیم.

موضوع خبر :
  • مسکن مهر
  • سیستان و بلوچستان
  • روحانی نژاد
  • بنیادمسکن
  • نماینده ولی فقیه
اشخاص :
  • نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن
حوزه متولی :
  • نمایندگی ولی فقیه
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (2)

نظر شما در مورد حمایت از بنیاد مسکن سیستان وبلوچستان تا رسیدن به میانگین کشوری چیست؟

سوال: