بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

بنیاد مسکن دولت را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن پشتیبانی کند

تاریخ ارسال : 1402/08/16

بنیاد مسکن دولت را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن پشتیبانی کند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نقاط مختلف کشور دولت را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن پشتیبانی کند.

آیت‌ الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ارائه کمک تسهیلات و تجهیزات در اجرای طرح آبادانی روستاهای دور و نزدیک و اجرای ساخت روستایی و به اصطلاح طرح هادی روستاها و آسفالت روستاها از جمله رسالت های بنیاد مسکن است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن در راستای عمل به منویات رهبر کبیر انقلاب از زمان تاسیس تاکنون ماموریت خود مبنی بر ساخت مسکن برای محرومین، عمران روستایی و بازسازی خانه‌های آسیب دیده از بلایای طبیعی را با موفقیت به انجام رسانده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان نهادی انقلابی همواره نقش مهمی در توسعه و رفع مشکلات زیربنایی به ویژه در مناطق روستایی بر عهده داشته است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته در نقاط مختلف استان اقدامات مناسبی برای اجرای طرح های زیربنایی بویژه طرح‌های هادی روستایی در مناطق مختلف انجام داده که بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و ضروری است برای ارائه خدمت بهتر به مردم روند این خدمات در استان توسعه یابد.

وی افزود: توجه ویژه به طرح‌ تفصیلی شهرها و طرح هادی روستایی و اقدامات عمرانی بر اساس این طرح‌ها از مهمترین وظایف اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و استان مرکزی باید در این مهم الگوی کاملی برای دیگر استان‌ها باشد.

امام جمعه اراک اصلاح مناطق حاشیه نشین را از دیگر وظایف بنیاد مسکن عنوان کرد و گفت: پدیده حاشیه نشینی نتیجه رشد مهاجرت از روستاها، نبود توان کافی در تامین سرپناه مطلوب، وجود بیکاری و اشتغال کاذب است و اگر وضعیت حاکم بر مناطق حاشیه نشین به درستی مدیریت نشود، می تواند جامعه را با چالش مواجه کند.

منبع خبر:
  • باشگاه خبرنگاران جوان
موضوع خبر :
  • طرح هادی
  • نهضت ملی
  • استان مرکزی
اشخاص :
  • نماینده ولی فقیه در استان مرکزی
حوزه متولی :
  • معاونت امور بازسازی و مسکن روستایی
  • معاونت مسکن و عمران شهری
  • نمایندگی ولی فقیه
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد بنیاد مسکن دولت را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن پشتیبانی کند چیست؟

سوال: