بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد و غلامرضا صالحی به روسای جدید ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

تاریخ ارسال : 1402/08/09

پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد و غلامرضا صالحی به روسای جدید ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی و غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پیامی مشترک انتصاب سید پرویز فتاح و حسین دهقان را به ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تبریک گفتند.

بر اساس این گزارش، در متن این پیام  خطاب به رئیس جدید ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آمده است:

بسمه تعالی

 

جناب آقای مهندس سید پرویز فتاح (دام توفیقه)

 

سلام علیکم

انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان« ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)» از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که بیانگر حُسن اعتماد معظم له، شایستگی ها و سوابق درخشان حضرتعالی می باشد، صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم.

یقیناً در سـایه مـدیریت هوشمندانه، تـدبیر و توانمندی جنابعالی شاهد آبادانی و محرومیت‌زدایی بیش از پیش مناطق محروم کشور و بهره مندی آنان از برکات آن ستاد به نحو شایسته خواهیم بود و تعامل سازنده آن نهاد ارزشمند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از گذشته کمک شایانی برای خانه دار شدن محرومین جامعه خواهد بود .

موفقیت و سربلندی حضرتعالی را از درگاه خداوند منّان در سایه توجهات حضرت بقیه‏ الله الاعظم(عج) و بهره ‏مندی از رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت ‏الله العظمی امام خامنه ‏ای(دامت برکاته) مسئلت می نماییم.

 

حسین روحانی نژاد

نماینده ولی ‏فقیه و رئیس شورای مرکزی

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

غلامرضا صالحی

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

 

همچنین در پیامی دیگر خطاب به رئیس جدید بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نیز آمده است:

 بسمه تعالی

 

جناب آقای دکتر حسین دهقان(دام توفیقه)

 

سلام علیکم

انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان ریاست « بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی » از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که بیانگر حُسن اعتماد معظم له، شایستگی ها و سوابق درخشان حضرتعالی می باشد، صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم.

بی ‏تردید اعتماد رهبر معظم انقلاب به جنابعالی برای خدمت در این نهاد انقلابی تدبیری حکیمانه و ارزشمند در جهت توانمندسازی محرومین و اقشار کم برخودار و آبادانی و پیشرفت مناطق محروم خواهد بود.

امید است با عنایت به تکالیف امام راحل(ره) و قانون فی مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آن نهاد شاهد ارتقای تعاملات و همکاری‌ها به‌ویژه در حوزه ساخت مسکن محرومین باشیم.

موفقیت و سربلندی حضرتعالی را از درگاه خداوند منّان در سایه توجهات حضرت بقیه ‏الله الاعظم(عج) و بهره ‏مندی از رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت ‏الله العظمی امام خامنه ‏ای(دامت برکاته) مسئلت می نماییم.

حسین روحانی نژاد

نماینده ولی ‏فقیه و رئیس شورای مرکزی

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

غلامرضا صالحی

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

 

 

 

منبع خبر:
  • روابط عمومی بنیاد مسکن
موضوع خبر :
  • پیام
  • تبریک
  • مسئولین
  • بنیاد
  • مسکن
  • انقلاب
  • اسلامی به
اشخاص :
  • رییس بنیاد مسکن
  • نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن
حوزه متولی :
  • حوزه ریاست
  • نمایندگی ولی فقیه
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد و غلامرضا صالحی به روسای جدید ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی چیست؟

سوال: