بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

واگذاری 1600 قطعه زمین توسط بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان

تاریخ ارسال : 1402/07/24

واگذاری 1600 قطعه زمین توسط بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان

مدیرکل بنیاد مسکن استان سیستان و بلوچستان از واگذاری بیش از یک هزار و ۶۰۰ قطعه زمین به متقاضیان مسکن توسط بنیاد مسکن استان خبر داد.

مصطفی بیگ مداح از  واگذاری بیش از یک هزار و 600 قطعه زمین به متقاضیان مسکن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سیستان و بلوچستان افزود: این تعداد زمین در 11 شهرستان استان به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی واگذار شده است.

وی ادامه داد: مساحت قطعات واگذار شده بنا به ظرفیت و شرایط محیطی بین 150 تا 350 مترمربع متغیر است. در صورت تامین زمین در سایر شهر ها، موضوع واگذاری زمین ادامه خواهد یافت.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین واگذاری در این طرح با بیش از هزار قطعه مربوط به شهرستان سراوان است و شهرستان نگور با 6 قطعه کمترین متقاضی را داشته است. 

بیک مداح ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با مشارکت فعال در طرح نهضت ملی مسکن، بیش از 5 هزار واحد در حال در شهرهای استان دارد و بنا به سیاست‌های توسعه طرح نهضت ملی مسکن در استان در شهرهایی که زمین در مالکیت دارد، نسبت به واگذاری آن در قالب این طرح به متقاضیان اقدام مینماید 

وی ادامه داد: تخصیص اعتبار و انعقاد قرارداد برای پروژه های نهضت ملی مسکن از طریق بانک های ملی، ملت، تجارت، سپه، رفاه، کشاورزی صورت می‌گیرد.

وی پیشرفت نهضت ملی مسکن در استان را رضایت بخش و امید آفرین خواند و بر پرداخت بهنگام سهم آورده متقاضی جهت تسریع پروژه‌ها تاکید کرد.

منبع خبر:
  • تسنیم
موضوع خبر :
  • تامین زمین
  • سیستان و بلوچستان
  • بنیادمسکن
  • بیک مداح
حوزه متولی :
  • معاونت توسعه و عمران روستایی
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد واگذاری 1600 قطعه زمین توسط بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان چیست؟

سوال: