بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

خیرین بنیاد مسکن را در محرومیت‌زدایی هم قدم خود می‌بینند

تاریخ ارسال : 1402/07/15

خیرین بنیاد مسکن را در محرومیت‌زدایی هم قدم خود می‌بینند

 

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: خیرین و نیکوکاران بنیاد مسکن را در حوزه محرومیت‌زدایی و کمک به ساخت مسکن یار و همراه خود می‌بینند.

حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد در دیدار با امام جمعه اردبیل، اظهار داشت: بنیاد مسکن در 43 سال اخیر به رغم فراز و نشیب‌های مختلف دستاوردی شایسته در حوزه محرومیت‌زدایی کشور در ابعاد شهری و روستایی داشته که قطعا حرکت‌‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در این حوزه مورد توجه و تمرکز بیشتر است.

وی تصریح کرد: ورود خیرین در حوزه ساخت مسکن و احیای حساب 100 امام حرکت ارزشمند و شایسته‌ای است که قطعا نتایج و ثمرات مطلوبی را به همراه داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ساخت 22 هزار مسکن به همت خیرین در سطح ملی خبر داد و گفت: در ساخت این واحدهای مسکونی خیرین بیشترین همراهی و همکاری را با بنیاد مسکن انجام دادند و این انجمن توانسته دستاوردی مناسب و رد پایی شایسته از خود به جای بگذارد.

روحانی‌نژاد افزود: در همه استان‌های کشور به ویژه استان اردبیل با توجه به تراز ارزشی و معنوی از ظرفیت خیرین نیکنام و شایسته بهره می‌برد که قطعا فعالیت‌های مؤثر و طرح‌های توسعه‌ای در این بخش می‌تواند نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در برنامه‌ریزی‌های پیش رو نیز تلاش بر این است تا از ظرفیت خیرین بیش از گذشته استفاده شود که حرکت‌های مؤثر در این بخش نتایج و ثمرات مناسبی را به همراه خواهد داشت.

روحانی‌نژاد اضافه کرد: کشور ما امروز در گذر از همه مشکلات و نارسایی‌ها به یک انسجام و همگرایی بیشتر نیاز دارد و قطعا استفاده از ظرفیت خیرین و متمولین جامعه می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها باشد.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: در استان اردبیل نیز اقدامات خوبی در ساخت مسکن محرومان به همت خیرین آغاز شده و در کنار آن بنیاد مسکن تلاش می‌کند تا از ظرفیت بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات کم بهره 200 میلیون تومانی نیز استفاده کرده و فضای مناسب و رو به رشدی را فراهم کند.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: در کنار حفظ آبروی افراد و خانواده‌ها، خیرین بهترین و شایسته‌ترین فضا را در مساعدت های مالی به وجود آوردند و قطعا حرکت‌های تحولی در این بخش می‌تواند نتایج سودمندی را به همراه داشته باشد.

روحانی‌نژاد تصریح کرد: در سطح کشور و استان اردبیل آثار و نتایج فعالیت‌های مثبت بنیاد مسکن را در کنار ساخت و نوسازی واحدهای مسکونی فرسوده، در قالب طرح هادی شاهد هستیم که بازنگری و اجرای این طرح‌ها می‌تواند روستاها را در مسیر تحول جدی قرار دهد.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: نتایج این حرکت و برنامه‌ریزی‌ها را در تحول نظام اقتصادی روستاها شاهد هستیم که ثمره و نتیجه مثبت و ارزشمندی را در نظام اقتصادی و معیشتی روستاییان و ساکنان مناطق محروم به همراه خواهد داشت.

 

منبع خبر:
  • تسنیم
موضوع خبر :
  • روحانی نژاد
  • نهضت ملی
  • مسکن محرومین
  • بنیادمسکن
اشخاص :
  • نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن
حوزه متولی :
  • معاونت مسکن و عمران شهری
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد خیرین بنیاد مسکن را در محرومیت‌زدایی هم قدم خود می‌بینند چیست؟

سوال: