بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

توافق ساخت 50 هزار واحد مسکن خیرین با وزارت راه و شهرسازی

تاریخ ارسال : 1402/07/15

توافق ساخت 50 هزار واحد مسکن خیرین با وزارت راه و شهرسازی

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۵۰ هزار واحد مسکن محرومان با مشارکت بنیاد مسکن، وزارت راه و شهرسازی و انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور احداث می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد در مراسم امضای تفاهمنامه ساخت و تأمین مسکن نیازمندان در اردبیل، در دفتر امام جمعه این شهر اظهار کرد: اعیاد ربیع‌الاول و میلاد پر برکت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) را گرامی می‌داریم که این جلسات با میلاد پربرکت این ائمه مقارن شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مسکن محرومان و ساخت و ساز مسکن در مناطق سیل‌زده بیله‌سوار، گرمی، اصلاندوز و مشگین‌شهر قابل تقدیر است، تصریح کرد: استان اردبیل در ساخت مسکن محرومان و نیازمندان قوی سبقت را از سایر استان‌ها ربوده و این جای بسی شکرگزاری و قدردانی دارد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فعالیت خیرین مسکن‌ساز در سراسر کشور را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ۲۲ هزار واحد مسکن خیرین با کمک مردم، بنیاد مسکن و انجمن خیرین مسکن‌ساز در کشور ساخته شده و قرار است در اقدام خداپسندانه دیگری ۵۰ هزار واحد مسکونی محرومان نیز با تأمین زمین از سوی وزارت راه و شهرسازی ساخته شود.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری دو مطالبه اساسی را دنبال می‌کنند، افزود: تأمین مسکن محرومان و بازسازی مناطق آسیب‌دیده از بلایا و حوادث طبیعی مورد تاکید معظم‌اله است که باید بنیاد مسکن در اقدامی جهادی تلاش می‌کند تا ساکنان مناطق آسیب‌دیده به روال طبیعی زندگی خود بازگردند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: با مشارکت جدی و اقدام مسئولانه بنیاد مسکن روحیه جهادی، ولایی و انقلابی را در تأمین مسکن نیازمندان شاهد هستیم که اجرای این حجم از پروژه‌ها در شهر اردبیل، سرعین و.... جای امیدواری دارد.

منبع خبر:
  • خبرگزاری مهر
موضوع خبر :
  • نماینده ولی فقیه بنیاد مسکن
  • روحانی نژاد
  • اردبیل
  • مسکن محرومین
  • بنیادمسکن
اشخاص :
  • نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن
حوزه متولی :
  • نمایندگی ولی فقیه
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد توافق ساخت 50 هزار واحد مسکن خیرین با وزارت راه و شهرسازی چیست؟

سوال: