بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پروژه 368 واحدی نهضت ملی مسکن گلشهر زنجان

تاریخ ارسال : 1402/07/09

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پروژه 368 واحدی نهضت ملی مسکن گلشهر زنجان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: ۱۴ پروژه نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر، از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در حال اجرا است.

رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه در حال ساخت ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان، اظهار کرد: پروژه ۳۶۸ واحدی نهضت ملی مسکن گلشهر در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی دارد.

وی ادامه داد: این پروژه با مساحتی بالغ بر ۵۲ هزار و ۵۴۵ مترمربع، دارای ۴ بلوک ۱۰ طبقه و ۲ بلوک ۹ طبقه است.

این مسئول با بیان اینکه، مشارکت و پرداخت به موقع متقاضیان، موجب تسریع در اجرای پروژه‌ها و تحویل به موقع واحدها خواهد بود، تاکید کرد: در صورت مشارکت متقاضیان، این پروژه تا پایان سال، فاز به فاز تحویل داده می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان درخصوص اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: باید همه دستگاه‌های ذی‌ربط و خدمات‌رسان در فراهم کردن و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به موقع به مردم واگذار شود.

این مسئول با اشاره به اینکه، در حال حاضر بنیاد مسکن استان زنجان ۱۴ پروژه با دارا بودن ۱۷۰۵ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت (هیدج، صائین‌قلعه، خرمدره، قیدار ، سلطانیه و آب‌بر) در دست ساخت دارد که به طور میانگین بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، افزود: پروژه‌های در دست اجرا ۱۷۷۲ واحد مسکونی به مساحت ۲۳۸ هزار و ۱۶۹ مترمربع و پروژه‌های در دست طراحی، ۱۰۰۵ واحد به مساحت ۱۲۵ هزار و ۶۰۵ مترمربع است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان یادآور شد: تاکنون بنیاد مسکن ۲۷۸ قطعه زمین از اداره راه‌ و شهرسازی برای احداث ۱۹۰۴ واحد مسکونی در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان دریافت کرده است.

منبع خبر:
  • خبرگزاری ایسنا
موضوع خبر :
  • مسکن شهری
  • نهضت ملی
  • زنجان
  • بنیادمسکن
اشخاص :
  • مدیرکل بنیاد مسکن استان
حوزه متولی :
  • معاونت مسکن و عمران شهری
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پروژه 368 واحدی نهضت ملی مسکن گلشهر زنجان چیست؟

سوال: