بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

پل روستای نهوج اردستان تا پایان مهر ماه امسال تکمیل می شود

تاریخ ارسال : 1402/07/08

پل روستای نهوج اردستان تا پایان مهر ماه امسال تکمیل می شود

 

فرماندار اردستان گفت: بر اساس اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان عملیات ساخت پل رودخانه نهوج این شهرستان تا پایان مهرماه جاری به پایان می رسد.

سیدمحمد هادی احمدی طبا در نشست کارگروه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان اردستان  افزود: با توجه به سیل ۱۸ خرداد سال جاری روستای نهوج و نداشتن گنجایش سیل توسط پل قبلی، این‌ پل تخریب و پل بزرگتر در حال احداث است.

وی با اشاره به تخریب ۲۲ واحد مسکونی و نیاز به مرمت ۸۸ واحد مسکونی دیگر براثر سیل مذکور اظهار کرد: تا کنون هیچ اعتباری توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شهرستان اختصاص داده نشده، چهار واحد آماده شروع عملیات ساخت است که با توجه به نزدیکی فصل سرما ضروری است مسوولان نسبت به اختصاص اعتبار مورد نیاز اقدام فوری انجام دهند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه برای پیشگیری از بروز سیل و خسارت مجدد در این منطقه نیاز به اجرای طرح های آبخیزداری می باشد، افزود: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان حدود ۹۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح آبخیزداری نهوج و خیرآباد اختصاص داده است.

احمدی طبا در ادامه خطاب به مسوولان شهری و روستایی گفت: بنابر پیش بینی اداره هواشناسی از اواخر مهرماه بارندگی در سطح شهرستان آغاز می شود و احتمال وقوع سیل وجود دارد لذا مسوولان شهری و روستایی این موضوع را جدی بگیرند و اقدام لازم را انجام دهند تا مشکل سیل نهوج پیش نیاید و درگیر مسایل قضایی نشوند.

 

منبع خبر:
  • خبرگزاری ایرنا
موضوع خبر :
  • اردستان
  • اصفهان
  • بنیادمسکن
اشخاص :
  • فرماندار
حوزه متولی :
  • معاونت توسعه و عمران روستایی
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد پل روستای نهوج اردستان تا پایان مهر ماه امسال تکمیل می شود چیست؟

سوال: