بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

در طراحی های مسکن به جلوه های بصری و زیبایی شناختی و پیوست های فرهنگی اجتماعی توجه شود

تاریخ ارسال : 1402/07/05

در طراحی های مسکن به جلوه های بصری و زیبایی شناختی و پیوست های فرهنگی اجتماعی توجه شود

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رییس شورای مرکزی بنیاد مسکن صبح روز سه شنبه 4 مهر ماه با حضور در محل معاونت مسکن شهری از نزدیک با همکاران این معاونت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقه در بنیاد مسکن پس از بازدید از قسمت های مختلف معاونت مسکن شهری در جلسه ای با حضور مدیران کل این معاونت حضور یافت.

در این جلسه مهندس سهرابی معاون مسکن شهری، مهندس ظفری مدیرکل دفتر مسکن شهری، مهندس محمدی مدیرکل دفتر طرح های ملی مسکن، مهندس عباسی مدیرکل برنامه ریزی و مسکن شهری، مهندس سجادی مدیرکل نظارت و ارزیابی مسکن شهری گزارش جامعی از روند کاری مسکن شهری در سراسر کشور ارائه نمودند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن اعلام رضایت از عملکرد حوزه مسکن شهری در سراسر کشور از نظم و انضباط و همچنین بکارگیری نیروهای متخصص در این حوزه ابراز خشنودی نمود.

وی اظهار داشت: در گزارش های دریافتی از استان ها خوشبختانه رضایت مردم از عملکرد بنیاد مسکن در حوزه مسکن شهری مشهود بوده و هیچ شکایتی در این زمینه وجود نداشته که دلیل این امر وجود دقت و کیفیت اجرا بوده که امید است این روند همواره وجود داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد در ادامه افزود: سعی شود در طراحی ها به جلوه های بصری و زیبایی شناختی توجه شود و در پروژه های بنیاد مسکن پیوست های فرهنگی اجتماعی مورد توجه قرار گیرد تا بعداً پیامدهای منفی فرهنگی و اجتماعی به وجود نیاید. تهیه پیوست فرهنگی و اجتماعی بسیار مهم است که متأسفانه در کشور با آن اهمیت داده نشده که بیشترین آسیب ها هم از این طریق به خانواده ها وارد می شود.

وی افزود: قوام بنیاد مسکن به مسکن شهری است و شاید تک تک شما از بنده شنیده باشید که مسکن شهری بنیاد مسکن باید رونق بیشتری داشته باشد. خوشبختانه شرایط بنیاد مسکن در کشور مطلوب است، نیروهای شاغل در بنیاد مسکن زحمتکش و مخلص هستند و به خوبی کارها را پیش می برند. امروز اعتماد به بنیاد مسکن هم در دولت و هم در مجلس وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن در پایان بار دیگر بر ضرورت توجه ویژه به موضوع مسکن تأکید کرد و گفت: بیشترین دغدغه دولت ها موضوع مسکن است و بنیاد مسکن با تمام توان به دنبال رفع نیاز مردم و کمک به دولت ها در این زمینه می باشد.

وی خطاب به مدیران معاونت مسکن شهری گفت: بنده امروز از محیط کار و نظم و ترتیب حاکم بر آن، انسجام و تخصص همکاران این معاونت لذت بردم، خودتان را برای کارهای بزرگ آماده کنید تا در آینده شاهد موفقیت های بزرگ شما باشیم.

 

منبع خبر:
  • روابط عمومی بنیاد مسکن
موضوع خبر :
  • مسکن شهری
  • نهضت ملی
  • نماینده ولی فقیه
  • بنیادمسکن
اشخاص :
  • نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن
حوزه متولی :
  • معاونت مسکن و عمران شهری
  • نمایندگی ولی فقیه
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد در طراحی های مسکن به جلوه های بصری و زیبایی شناختی و پیوست های فرهنگی اجتماعی توجه شود چیست؟

سوال: