بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران

تاریخ ارسال : 1402/06/20

آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران

به‌گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین  روحانی نژاد رئیس شورای مرکزی و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مهندس زمانی مدیرکل  بنیاد مسکن استان تهران برگزار شد.

 در ابتدای این نشست که با حضور معاونین و جمعی از مدیران و همکاران بنیاد مسکن استان برگزار شد مهندس زمانی گزارش جامعی از فعالیت‌های بنیاد مسکن استان ارائه نمود. سپس حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد رئیس شورای مرکزی و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن ارئه بیانات جامعی در خصوص شرح وظایف و اهمیت فعالیت‌های عمرانی بنیاد مسکن گفت:
می توان گفت تمامی ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران از خدمات بنیاد مسکن بهره مند هستند بدین معنا که وقتی بنیاد مسکن روستایی را آباد می کند و مردم به آن روستا وارد می شوند عملا از خدمات بنیاد استفاده می نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد با اشاره به روابط خوب مجلس و دولت با بنیاد مسکن بیان داشتند: بایستی ساخت مسکن به ویژه برای محرومین سرعت بیشتری بیابد.

در ادامه مراسم نیز از زحمات حجت الاسلام رضایی تشکر کردند و بطور مختصر سوابق علمی و خصوصیات ارزنده ی حجت الاسلام نوری را ذکر نمودند .

در پایان حکم انتصاب  در حضور حاضرین در این مراسم قرائت و از سوی حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد به مسئول جدید دفتر نماینده ولی فقیه در این نهاد اعطا شد‌.

منبع خبر:
  • روابط عمومی بنیاد مسکن
موضوع خبر :
  • روحانی نژاد
  • بنیاد مسکن
  • نماینده ولی فقیه
اشخاص :
  • نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن
حوزه متولی :
  • نمایندگی ولی فقیه
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران چیست؟

سوال: