بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

زمین‌ در روستاها با تخفیف 40 درصد به ایثارگران واگذار می‌شود

تاریخ ارسال : 1402/06/19

زمین‌ در روستاها با تخفیف 40 درصد به ایثارگران واگذار می‌شود

زمین‌های متعلق به بنیاد مسکن در روستاها با تخفیف 40 درصد به جامعه ایثارگران واگذار می‌شود.

 

سعید رحمانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان با علی‌نقی طاهرخانی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان دیدار کرد.

در این دیدار، تفاهم‌نامه تامین مسکن برای ایثارگران بین روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تاکستان منعقد شد.
طی دیدار فوق، رحمانی بر تامین زمین برای ایثارگران جهت رفع مشکل خانه‌دار شدن این قشر معظم جامعه و تسهیل خدمات‌دهی به این عزیزان تاکید کرد.
در ادامه این دیدار، طاهرخانی گفت: عوارض زمین‌های مسکونی ایثارگران در الحاق به بافت هادی با تخفیف ۵۰ درصد انجام شده و این روند با ارائه معرفی‌نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران به بنیاد مسکن ادامه دارد.  
وی افزود: همچنین طبق تفاهم‌نامه یاد شده ایثارگران فاقد مسکن که قصد خرید زمین در روستاها جهت ساخت دارند اگر از زمین‌های متعلق به بنیاد مسکن تقاضای خرید داشته باشند ضمن معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران، با تخفیف ۴۰ درصد قیمت کارشناسی تحویل آنها می‌شود.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تاکستان ادامه داد: همچنین وام ۳۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۵ درصد طی چهار مرحله به جامعه ایثارگران جهت ساخت پرداخت خواهد شد.
گفتنی است در این دیدار، هماهنگی‌های لازم جهت اجرای تفاهم‌نامه منعقد شده بین بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکستان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان مبنی بر تامین مسکن ایثارگران انجام شد.

 

موضوع خبر :
  • بنیاد مسکن
  • وام
  • واگذاری زمین
اشخاص :
  • رییس بنیاد مسکن شهرستان
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (4)

نظر شما در مورد زمین‌ در روستاها با تخفیف 40 درصد به ایثارگران واگذار می‌شود چیست؟

سوال: