بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

بیش از 4 هزار متقاضی مسکن ملی در قزوین واریز وجه داشته‌اند

تاریخ ارسال : 1402/06/07

بیش از 4 هزار متقاضی مسکن ملی در قزوین واریز وجه داشته‌اند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین گفت: سهم استان قزوین در زمینه اجرای پروژه نهضت ملی مسکن چهار هزار واحد است که 22 هزار و 700 متقاضی ثبت نام و تاکنون چهار هزار و 292 متقاضی اقدام به واریز وجه مشارکتی خود کرده‌اند.

فرهاد سبحانی ؛ اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین در زمینه اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، پنج هزار و ۵۲۹ طرح مسکن را آغاز و تحویل داده که در این زمینه موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده است.
وی افزود: بنیاد مسکن قزوین از آغاز طرح مسکن مشارکتی تا پایان سال گذشته ۶۰۱ واحد را تکمیل و تحویل داده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین بیان کرد: سهم استان قزوین در زمینه اجرای پروژه نهضت ملی مسکن چهار هزار واحد است که ۲۲ هزار و ۷۰۰ متقاضی ثبت‌نام و تاکنون چهار هزار و ۲۹۲ متقاضی اقدام به واریز وجه مشارکتی خود کرده‌اند.
سبحانی ادامه داد: تاکنون تعداد ۴ هزار و ۸۹ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان قزوین در دست اجرا است که با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال اجرا می‌باشند.
وی عنوان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین تاکنون تعداد ۷۶ هزار و ۵۰۰ فقره سند مالکیت واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر را با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان قزوین صادر و به مالکین اعطا کرده است . 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین با اشاره به اینکه طرح سنددار شدن در ۶۳ درصد روستاهای استان به اجرا درآمده است، عنوان کرد: قانون ساماندهی تامین زمین روستایی جهت احداث مسکن روستایی در ۹۰ روستای استان قزوین اجرا شده و ۸۵ درصد از روستاهای استان بدون در نظر گرفتن موضوعات موقوفه سنددار هستند.
سبحانی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۸ طرح هادی روستایی از محل اعتبارات ملی و استانی آغاز به کار کرده است، گفت: در مجموع ۴۷۴ روستای استان از اجرای طرح هادی برخوردار شدند که ۲۵۲ طرح خاتمه یافته است و در هفته دولت هشت پروژه طرح روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۸۷ هزار و ۵۰۹ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین با اشاره به واگذاری ۱۵ قطعه زمین رایگان به خانواده دارای دو معلول گفت: از سال ۹۴ تا پایان سال ۹۹ از محل اعتبارات مربوط به قیر رایگان، معابر ۲۷۲ روستا در سطح استان قزوین به میزان یک میلیون و ۷۵۰ هزار هکتار آسفالت شده است.
وی در پایان گفت: همچنین سال ۱۴۰۰ نیز ۱۳۹ روستا به میزان ۵۸۵ هزار متر مربع‌ از اجرای طرح هادی، آسفالت معابر روستایی از محل قبر رایگان برخوردار شدند.

موضوع خبر :
  • نهضت ملی
اشخاص :
  • مدیرکل بنیاد مسکن استان
حوزه متولی :
  • معاونت امور بازسازی و مسکن روستایی
  • معاونت مسکن و عمران شهری
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد بیش از 4 هزار متقاضی مسکن ملی در قزوین واریز وجه داشته‌اند چیست؟

سوال: