بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی به ارزش 3176 میلیارد تومان افتتاح می‌شوند

تاریخ ارسال : 1402/06/06

طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی به ارزش 3176 میلیارد تومان افتتاح می‌شوند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در هفته دولت طرح‌های مختلف به ارزش ۳۱۷۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شوند.

حجت اله سروری با اعلام این خبر افزود: در طول هفته دولت امسال ۵۰۲۳ واحد از مساکن روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان مقاوم سازی شده و در شهرستان‌های مختلف به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: برای ساخت این واحدها در مجموع سه هزار و ۱۴ میلیارد تومان هزینه شده که یک هزار و چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی پرداخت شده و باقیمانده آن آورده شخصی افراد است.

وی افزود: پرونده ۱۲ هزار و ۳۶۴ واحد مقاوم سازی مسکن روستایی به بانک‌ها معرفی، ۹ هزار و ۳۳۰ واحد عقد قرارداد، هشت هزار و ۳۲۶ واحد آغاز عملیات ساخت و پنج‌هزار و ۲۳ واحد آماده افتتاح است.

سروری همچنین از افتتاح ۴۸ واحد نهضت ملی مسکن در سه شهرستان استان خبر داد و افزود: ۳۲ واحد از این مساکن در شهرستان میانه، هشت واحد در شهرستان بستان آباد و هشت واحد در شهرستان سراب ساخته شده که بنیاد مسکن برای ساخت آنها، ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

وی با اشاره به اجرای طرح هادی و آسفالت ریزی ۶۵ روستای استان در سال جاری با ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه گفت: طرح‌هادی ۹۱ روستا هم با نزدیک به ۱۶ میلیارد تومان اعتبار، مطالعه و بازنگری شده است.

 وی یکی دیگر از رسالت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را صدور سند مالکیت اعلام کرد و گفت: امسال دو هزار و ۴۲۶ جلد سند در روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت و ۴۶۶ جلد سند در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر شده که برای این منظور یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

موضوع خبر :
  • مسکن روستایی
  • مسکن شهری
اشخاص :
  • مدیرکل بنیاد مسکن استان
حوزه متولی :
  • معاونت امور بازسازی و مسکن روستایی
  • معاونت مسکن و عمران شهری
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی به ارزش 3176 میلیارد تومان افتتاح می‌شوند چیست؟

سوال: