بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

148 پروژه طرح هادی روستایی در استان کرمان به بهره‌برداری رسید

تاریخ ارسال : 1402/06/04

148 پروژه طرح هادی روستایی در استان کرمان به بهره‌برداری رسید

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان از آغاز عملیات اجرایی 92 پروژه طرح هادی روستایی و بهره‌برداری از 148 پروژه طرح هادی در استان کرمان خبر داد.

مهدی محمدی در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های طرح هادی روستایی و بهره‌برداری از پروژه‌های طرح هادی روستایی استان کرمان در هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهار داشت: در استان کرمان اقدامات زیادی در این حوزه انجام شده است.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردها و اقدامات دولت است، گفت: همزمان با این هفته عملیات اجرایی 92 طرح هادی روستایی در استان کرمان آغاز خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 107 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، استانی، قیر و اعتبارات داخلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا می‌شوند، بیان کرد: همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی  2 هزار و 720 مترمربع زیرسازی آسفالت، جدول‌گذاری و سنگ فرش آغاز می‌شود.

وی همچنین با اشاره به افتتاح‌های این هفته در استان کرمان، گفت: 148 پروژه طرح هادی روستایی نیز در هفته دولت در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدی با بیان اینکه این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 117 میلیارد تومان اجرا شده است، ادامه داد: 148 پروژه طرح هادی روستایی شامل عملیات اجرایی 387 مترمربع زیرسازی و آسفالت است که افتتاح خواهد شد.

منبع خبر:
  • تسنیم
موضوع خبر :
  • بهسازی
  • کرمان
  • عمران روستایی
  • هفته دولت
اشخاص :
  • مدیرکل بنیاد مسکن استان
حوزه متولی :
  • معاونت توسعه و عمران روستایی
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد 148 پروژه طرح هادی روستایی در استان کرمان به بهره‌برداری رسید چیست؟

سوال: