بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار کهگیلویه

تاریخ ارسال : 1402/05/28

دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار کهگیلویه

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین و مدیر شهرستان با فرماندار کهگیلویه دیدار و گفت و گو کردند.

 

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و رئیس بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه با فرماندار کهگیلویه دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار و بخشدار مرکزی حضور داشتند.

در این دیدار موسوی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان کهگیلویه گفت : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در محروم ترین نقاط استان فعال و به مردم عزیز خدمات ارایه می دهد.

موسوی با اشاره به ارائه تسهیلات به متقاضیان مسکن افزود : روستاهایی که در شهرستان کهگیلویه نیاز به آسفالت دارند با برنامه ریزی و تامین اعتبار آسفالت می شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد : در این نشست مسائل مربوط به کمیته برنامه ریزی شهرستان در زمینه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بررسی و تصمیم گیری شد.

موسوی افزود : در زمینه سایت ۱۰۱۰ واحدی نهضت ملی مسکن و ایجاد زیرساخت های لازم آمادگی داریم که هر چه سریعتر تکمیل شوند.

سید عبدالعزیز موسوی اصل فرماندار کهگیلویه نیز در این نشست گفت :در سایت ۱۰۱۰ واحدی نهضت ملی مسکن شهر دهدشت اقدامات بسیار خوب زیرساختی از جمله آب و برق انجام شده که در این زمینه از کلیه عوامل اجرایی تشکر و قدردانی می نمائیم.

وی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط نهاد انقلابی بنیاد مسکن افزود:شهرستان کهگیلویه با توجه به گستردگی نیاز به حمایت و تقويت بیشتری دارد.

 

 

موضوع خبر :
  • دیدار مدیرکل با فرماندار
اشخاص :
  • مدیرکل بنیاد مسکن استان
حوزه متولی :
  • حوزه ریاست
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار کهگیلویه چیست؟

سوال: