بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

بهره‌مندی روستائیان از تسهیلات بهسازی مسکن

تاریخ ارسال : 1402/05/18

بهره‌مندی روستائیان از تسهیلات بهسازی مسکن

 

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی: روستائیان از تسهیلات بهسازی مسکن بهره‌مند می‌شوند.

عسگری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی از بهره‌مندی روستائیان از تسهیلات بهسازی مسکن خبر داد و گفت: برای طرح اعطای تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در سالیان گذشته اعتباری سالیانه تخصیص می‌یافت و در آخرین مرحله در سال گذشته ۲۰۰ میلیون تومان به ازای بهسازی هر واحد مسکن روستایی تصویب شد.
عسگری افزود: برای استان حدود
۴ هزار سهمیه ابلاغ و تخصیص یافت و ۳۸۸۱ واحد به بانک‌های عامل دولتی معرفی شدند و بانک‌ها قرارداد ۲۵۸۵ واحد معادل ۶۵ درصد اعتبار تخصیصی را منعقد کردند.

او با بیان اینکه اعتبارات سال جاری هنوز ابلاغ نشده گفت: به محض ابلاغ، هماهنگی لازم انجام خواهد شد و در کنار این طرح، تفاهم نامه‌های خوبی با بنیاد مستضعفان، کیمته امداد و بهزیستی به صورت تفاهم نامه‌های دوجانبه و سه جانبه منعقد می‌شود و متقاضیان تحت پوشش، تسهیلات را دریافت می‌کنند. البته نهاد‌های حمایتی از محل تسهیلات خود نیز وجوه بدون عوض را پرداخت می‌کنند.

به گفته عسگری بسیج سازندگی هم در ساخت و اجرا مشارکت خواهد داشت. میزان تسهیلات بهسازی پرداختی پارسال ۸۰۰ میلیارد تومان بود و این رقم در حال جذب است. وجوه بدون عوض نهاد‌های حمایتی نیز در قالب طرح بهسازی مسکن روستایی پرداخت می‌شود.

منبع خبر:
  • خبرگزاری صداوسیما
موضوع خبر :
  • بهسازی
  • بازسازی
  • وام و تسهیلات
اشخاص :
  • مدیرکل بنیاد مسکن استان
حوزه متولی :
  • معاونت امور بازسازی و مسکن روستایی
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (4)

نظر شما در مورد بهره‌مندی روستائیان از تسهیلات بهسازی مسکن چیست؟

سوال: