بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

واگذاری 50 واحد مسکونی به نیازمندان, ایتام و معلولان استان زنجان

تاریخ ارسال : 1402/05/17

واگذاری 50 واحد مسکونی به نیازمندان, ایتام و معلولان استان زنجان

خواجه ای با اشاره به رسالت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تامین مسکن افراد تحت پوشش و ایتام و معلولان، از واگذاری ۵۰ واحد مسکونی به همت بنیاد مسکن به این افراد به صورت رایگان خبر داد.

رضا خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران، با اشاره به وجود 905روستا بالای 20 خانواربرای تهیه طرح هادی دراستان ، اظهار داشت : 100 درصد روستاهای بالای 20هزار جمعیت طرح هادی اجرایی شده است.

 مدیر کل بنیاد مسکن استان ، با بیان اینکه  طرح هادی حدود 420 روستا باز نگری شده است، ادامه داد: 280روستای زنجان نیز در برنامه نگری قرار دارند.

 وی، با اشاره به اشاره به اعتبارات عمران روستایی، گفت: در اجرای طرح هادی در سالجاری بالغ بر 162میلیراد اعتبار ابلاغی داشتیم، تصریح کرد: همه اعتبارات در حوزه های گوناگون در دست اقدام و اجرایی است .

 خواجه ای، با بیان اینکه در سالجاری 150 روستا اجرای طرح هادی و پروژه های آسفالت با حدود 176روستا در حال بازنگری طرح هادی دراستان هستیم، افزود: نزدیک 85هزار سند مالکیت روستایی صادر شده است و این میزان حدود 83درصد را شامل می شود.

 به گفته خواجه ای ، در سال جاری شاهد پیشرفت 150 درصدی تحقق هدف گذاری هستیم و در صدور اسناد مالکیت روستایی در سطح کشور دارای رتبه اول هستیم.

 مدیر کل مسکن استان، با اشاره به اجرای طرح منظومه روستایی، به رونق اقتصاد روستایی در استان تاکید کرد و افزود: برای اشتغال روستایی 180 میلیارد در این خصوص به استان اختصاص یافته است.

 وی با یادآوری اینکه 85 درصد از خانه های روستایی استان زنجان مقاوم سازی شده است، تصریح کرد: تا پایان سال 1410 همه روستاهای استان مقاوم سازی می شود.

 مدیر کل بنیاد مسکن استان، با تاکید بر زلزله خیز بودن استان، طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی از دهه 70 دارای اقدامات اساسی برای مقاوم سازی مسکن های روستایی بوده است.

 خواجه ای با اشاره به رسالت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تامین مسکن افراد تحت پوشش و ایتام و معلولان، از واگذاری 50 واحد مسکونی به همت بیناد مسکن به این افراد به صورت رایگان خبر داد.

منبع خبر:
  • خبرگزاری شبستان
موضوع خبر :
  • مسکن معلولان
  • مسکن محرومین
اشخاص :
  • مدیرکل بنیاد مسکن استان
حوزه متولی :
  • معاونت امور بازسازی و مسکن روستایی
  • معاونت مسکن و عمران شهری
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد واگذاری 50 واحد مسکونی به نیازمندان, ایتام و معلولان استان زنجان چیست؟

سوال: