بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

تامین زمین 15 هزار و367 متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در فارس

تاریخ ارسال : 1402/05/16

تامین زمین 15 هزار و367 متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در فارس

 

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس اعلام کرد: برای ۱۵ هزار و ۳۶۷ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان تاکنون پروژه و زمین مناسب اختصاص یافته و هفت هزار و ۱۳۹ متقاضی نیز در بانک‌های عامل حساب بانکی افتتاح کرده‌اند و زمینه دریافت تسهیلات برای آنان فراهم شده است.

سید علیرضا حمیدی در بازدید از شهرستان‌های بیضا، خرامه و سروستان اظهارکرد: کار واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهربیضا به زودی آغاز می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه با تامین زمین سرعت ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن شتاب می گیرد، گفت: بنیاد مسکن از همه ظرفیت‌های پیش رو برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به ویژه در شهرستان های نوبنیاد استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: به منظور تسریع در روند تحویل، اجرا و احداث زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر بیضا به اتفاق مدیران و مسئولان به صورت میدانی از زمین موردنظر اجرای این طرح بازدید شد.

حمیدی با بیان اینکه در فاز اول اجرای این طرح در شهر بیضا ۷۰ پلاک در۲ طبقه و در مجموع ۱۴۰ واحد مسکن اجرا می‌شود، گفت: کار واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهر بیضا به زودی آغاز می‌شود و به هر واحد پنج هزار و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی توسط بانک مسکن پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس در سفر به شهرستان سروستان نیز با بیان اینکه طرح‌های نهضت ملی مسکن در ۱۱۰ شهر استان اجرایی شده است، بیان کرد: زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح‌ها در ۲۶ شهر در محدوده راه و شهرسازی لارستان و ۸۴ شهر در محدوده راه و شهرسازی فارس در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است.

حمیدی با اشاره به اینکه ۱۹۰ هزار و ۲۶۸ متقاضی در طرح های نهضت ملی مسکن فارس نام‌نویسی کرده‌اند، افزود: ۳۷ هزار و ۱۴۴ متقاضی در محدوده شهرستان لارستان و ۱۵۳ هزار و ۱۲۴ متقاضی در سایر مناطق استان در این طرح تا کنون نام نویسی کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان جزییات بیشتری از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اظهارکرد: از بین متقاضیانی که طرح نهضت ملی مسکن را آغاز کرده اند، ۵۶ متقاضی طرح را به پایان رسانده‌اند، ۸۰ واحد در مرحله نازک کاری است، ۲ هزار و ۱۷۷ واحد در مرحله سفت کاری و اجرای سقف و ۳ هزار و ۳۶۳ واحد در مرحله اسکلت است.

منبع خبر:
  • اول فارس
موضوع خبر :
  • نهضت ملی
  • فارس
اشخاص :
  • مدیرکل بنیاد مسکن استان
حوزه متولی :
  • معاونت مسکن و عمران شهری
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد تامین زمین 15 هزار و367 متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در فارس چیست؟

سوال: