بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

حساب 100 امام(ره) برکات حساب 100 امام راحل در رفع محرومیت ملموس است

تاریخ ارسال : 1402/02/29

برکات حساب 100 امام راحل در رفع محرومیت ملموس است

 

اردبیل- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: برکات حساب ۱۰۰ امام در چهار دهه اخیر در رفع محرومیت و کمک به نیازمندان برای خانه دار شدن ملموس و بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدسعید میراحدی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر اردبیل در جمع نمازگزاران این شهر اظهار کرد: با افتتاح حساب ۱۰۰ امام در نخستین روزهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رویکرد محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان و مستضعفان با تدبیر امام راحل در کشور آغاز شد و بعد از گذشت ۴۳ سال ثمره و میوه این نهال ارزشمند را به شایستگی شاهدیم.

وی خاطرنشان کرد: در سایه حساب ۱۰۰ امام و شکل گیری بنیاد مسکن در روستاها و مناطق محروم چهره فقر و نداری برچیده شده و تا حد زیادی روستاییان و جامعه عشایری از خدمات این نهاد انقلابی به شکل گسترده بهره مند شده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل ادامه داد: همکاران ما در این نهاد انقلابی با اجرای طرح‌های متعدد عمرانی سعی دارند تا به روستاییان و ساکنان مناطق دورافتاده و حتی حاشیه شهرها خدمات مناسب و در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران را ارائه کنند که این خدمات رضایتمندی آنها را نیز به همراه داشته است.

میراحدی افزود: نمود و نشانه این برنامه‌های عمرانی طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی در روستاها با پرداخت تسهیلات کم بهره و ارائه خدمات فنی از سوی بنیاد مسکن بوده که با استقبال خوب روستاییان روبرو شد و هم اکنون بیش از ۶۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی استان اردبیل به نقطه ایمن و مقاوم در برابر زلزله و دیگر حوادث رسیده است.

وی گفت: اجرای طرح هادی، بازنگری در این طرح‌ها، منظومه‌های عمران روستایی و ساخت سرپناه برای نیازمندان از دیگر اقدامات بنیاد مسکن و از برکات حساب ۱۰۰ امام بوده که در روستاها انقلاب عظیم عمرانی و خدمات رسانی را شکل داده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل حضور نیروهای مخلص و خادم بنیاد مسکن را در مناطق مختلف زلزله زده یادآور شد و بیان کرد: در زلزله اخیر خوی و زلزله ترکیه خدمات رسانی همکاران ما بی نظیر بوده و ما به تمام تعهدات خود عمل کرده و یا در مرحله عمل به این تعهدات هستیم که در فصل کاری بسیاری از این پروژه‌ها به سرانجام خواهد رسید.

میراحدی تصریح کرد: از برکات حساب ۱۰۰ امام در مناطق روستایی ساخت خانه برای اقشار نیازمند و تحت پوشش نهادهایی همچون بهزیستی و کمیته امداد بوده که در یک تفاهمنامه مشترک با این مجموعه‌ها ساخت واحدهای مسکونی برای محرومان با تأمین اعتبار مورد نیاز در حال انجام است.

وی اظهار کرد: این فعالیت‌های گسترده و امیدبخش هدیه نظام اسلامی و از برکات نفس پاک امام راحل بوده که با تاکید مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر تداوم یافته و امیدواریم همچنان شاهد گسترش این فعالیت‌ها در جلب مشارکت‌های عمومی باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: نیروهای خدوم بنیاد مسکن با پرداخت مبالغی از حقوق ماهیانه خود به طرح‌های محرومیت زدایی این نهاد کمک می‌کنند که نشان می‌دهد بدنه بنیاد مسکن بدنه ای ارزشی همراه با اخلاص در عمل و تلاش در مسیر خدمت رسانی است.

 

منبع خبر:
  • خبرگزاری مهر
موضوع خبر :
  • برکات
  • حساب
  • 100
  • امام
  • راحل
  • رفع
  • محرومیت
اشخاص :
  • مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان اردیل
حوزه متولی :
  • معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد حساب 100 امام(ره) برکات حساب 100 امام راحل در رفع محرومیت ملموس است چیست؟

سوال: